Stichting BIZ Hoek van Holland Centrum

Vrienden van de Stichting BIZ Hoek van Holland Centrum

De ‘vrienden van de BIZ’ zijn ondernemers, pandeigenaren of personen die buiten het BIZ-gebied zijn gevestigd en/of het initiatief van de BIZ-samenwerking zo toejuichen dat men financieel iets extra’s wil doen ten behoeve van het BIZ-collectief. Bij het BIZ-bestuur hebben zich inmiddels een aantal ‘vrienden’ gemeld die een aanzienlijke extra financieĢˆle bijdrage leveren die volledig ten goede komt aan het BIZ-gebied.  Wij stellen ze met trots aan u voor;

Vriend van de BIZ 1: Bas van Bergen, AUB van Bergen
"Ik ben als echte Hoekenees blij dat Hoek van Holland centrum nu en collectief heeft waarbij iedereen zijn of haar steentje financieel bijdraagt. Geen Freeriders, je doet het echt met z’n allen. Dat initiatief steun ik als ondernemer graag!"

Vriend van de BIZ 2:

Ook Vriend van de BIZ worden?

De ondernemers van Hoek van Holland centrum hebben hun krachten gebundeld met de oprichting van de BIZ. De komende vijf jaar worden er allerlei initiatieven ontwikkeld die ons centrum verder op de kaart moeten zetten. En u kunt daarbij, als vriend van de BIZ, financieel ondersteunen. Heeft u interesse of wilt u hier meer over weten? Neemt u dan per mail contact met ons op of loop binnen bij één van onze bestuursleden.